Goodbye 2017…

Standaard

Goodbye

Het eind van 2017 is nabij en voor mij een mooi punt om, al dan niet tijdelijk, afscheid te nemen van mijn blog.

Het zal voor mijn vaste volgers geen grote verrassing mogen zijn want al sinds eind augustus zijn er geen regelmatige blogjes meer verschenen.
Ik schreef nog een enkele post om in ieder geval mijn recensie-exemplaren allemaal afgehandeld te hebben.
Een verplichting tegenover de uitgevers die ik immers was aangegaan bij het in ontvangst nemen van het boek.

Waarom verschenen er al die tijd geen blogjes meer?
Ik verkeer al sinds eind van de zomer in een gigantische leesdip en het lukt mij niet eruit te komen. Nog meer afwisseling van genre bracht geen verlichting.
Ik lees wel wat maar na een bladzijde of 5 is de koek op en is de concentratie weg. Dat schiet niet op en levert mij alleen maar frustratie op.
Ik had een opleving tijdens mijn vakantie eind oktober maar voelde  nul drang om over de gelezen boeken te schrijven. Ik deed het dus ook niet.

Wat betreft social media zal mijn Instagram account gewoon blijven bestaan want dat is het mediakanaal waar ik mijn mede boeklovers wil blijven volgen.
Heb je dat niet dan zal ik kiezen voor óf je Twitter óf je Facebookaccount.
Het kan dus zijn dat ik je op bepaalde kanalen ontvolg maar dat is gewoon om niet meer alles op meerdere kanalen (dubbel) binnen te krijgen.
Meer rust in het hoofd biedt waarschijnlijk ook meer lucht om weer te lezen.

Voor nu is het vooral zaak om het echte plezier in lezen terug te krijgen en daarna zie ik wel of dit een tijdelijke stop is geworden of één voor altijd.

Ik wil jullie bedanken voor jullie trouwe support en wens jullie voor altijd en eeuwig veel leesplezier!

Groetjes Christina

10 suggeties bij “Goodbye 2017…

  1. Trudy

    Hoi Christina,

    Jammer! Ik hoop dat je leesdip snel overgaat en dat je leesplezier weer terug komt. Dat is het belangrijkste, dat je plezier hebt in wat je doet.

    Xx

  2. Ach dat klinkt best wel treurig… Hopelijk heb je genoeg andere leuke dingen om je te ontspannen. Wie weet komt de zin in het lezen vanzelf weer een keer terug, maar zonder boeken kan je ook een prima leven hebben toch 😉

  3. Het is ook best zwaar, de diensten die jij draait bij de tunnel. Ik hoop dat in elk geval het plezier in lezen weer terugkomt. En anders vooral genieten van muziek, dat is wat gemakkelijker te regelen. Sterkte.

    • Ik denk dat het inderdaad wel samenhangt met vooral de wisselende diensten die ik draai maar zeker weten doe ik het niet. In ieder geval ga ik ervoor om het plezier weer te herontdekken voor mezelf in ieder geval, daarna zie ik wel weer verder.
      Muziek is altijd fijn…

  4. Jammer om te lezen maar ik herken het wel. Ik twijfel(de) ook om met mijn blog te stoppen maar ik ben met de blog begonnen om voor mezelf bij te houden wat ik gelezen heb en zo wil ik het ook blijven doen zonder mezelf druk op te leggen.
    Hopelijk komt de zin om te lezen toch nog terug.

    • Ik ga er vanuit dat het wel goed komt maar wilde vooral voor mezelf nu een duidelijke keus maken ipv aanmodderen zoals ik de laatste maanden deed. Bijhouden voor mezelf in een schriftje werkt ook prima 😉

Plaats een reactie