Tot slot…

Standaard

winter

 Geen overzicht met lijstjes van mij, die zijn er al genoeg te vinden. En ik vind het veel te lastig om een top 5 samen te stellen.
Daarnaast heb ik bijna al mijn gelezen boeken dit jaar al besproken. De een wat uitgebreider dan de ander.

Ik las in 2016 meer boeken dan in 2015, wel las ik minder boeken die een Nederlandse/Vlaamse oorsprong hebben. Al met al ben ik tevreden over afgelopen jaar.

Mijn blog groeide weer wat groter dan het jaar daarvoor maar ik ben een kleintje in de boekbloggerswereld en dat is prima wat mij betreft.

Ik kreeg heel wat recensie-exemplaren, deed mee aan een enkele blogtour, bezocht een boekpresentatie maar ook de young adult middag in Noordwijk
was één van de hoogtepunten.
Daarnaast las ik heel wat bibliotheekboeken maar ook boeken uit mijn eigen boekenkast kwamen aan bod. Sommige lagen al enige tijd te verstoffen anderen
kwamen kakelvers uit de winkel.
Mijn stapel nog te lezen boeken weerhield mij nog steeds
niet van het nog meer aankopen van boeken…
En mijn ‘wil ik ooit nog eens lezen’ lijstje neemt ondertussen ongekende proporties aan…

Voor 2017 heb ik geen concrete plannen voor mijn boekenhoekje op de plank.
Voor mezelf ben ik er nog niet uit hoe ik het in het nieuwe jaar ga aanpakken. Ik wil kleine veranderingen aanbrengen maar hoe of wat precies is nog te onduidelijk.
Komt tijd komt raad…

Als afsluiter wil ik jullie bedanken voor het afgelopen boekenjaar. Ik genoot met volle teugen en ik hoop dat jij dit ook hebt gedaan.

Een veilige jaarwisseling en veel leesplezier toegewenst voor in 2017.
Ik hoop je dan weer terug te zien.

Groetjes Christina

10 gedachtes over “Tot slot…

  1. Trudy de Munck

    Christine,
    Bedankt voor al je recensies.
    Je bent altijd eerlijk en niet schofferend als een boek je niet ‘pakt’. Iets waar je als kleine blogger groots in vent.
    Hartelijke groet,
    Trudy de Munck

Geef een reactie

