Voor altijd jong…

Standaard
kinderboekenweek-2016

©kinderboekenweek.nl

 

Zo het zit er weer op.
Deze kinderboekenweek was een feestje.

Deze kinderboekenweek ging ik toch nog naar een speciale activiteit in één van de plaatselijke boekhandels. Bij De Koperen Tuin kwam Gitte Spee langs en het was bijzonder om te zien hoe een leeg vel binnen korte tijd omgevormd werd tot een waar stukje kunst.

gitte-spee

De kinderen die aanwezig waren hadden geluk dat ze de mooie illustraties meekregen. Ik had nog een boek mee waarvoor Gitte sowieso de illustraties al had gemaakt.
Zij tekende daar nog een mooi vlindertje in voor mij.

Volgend jaar vieren we natuurlijk gewoon weer feest tijdens de kinderboekenweek alhoewel met het gekozen thema ‘Griezelen’ denk ik niet perse gelijk aan feest. Ongetwijfeld gaat het helemaal goed komen.

Ik had een hele leuke kinderboekenweek en daarnaast hoop ik dat jullie het leuk vonden om iedere dag een tip te krijgen. Ik besprak boeken die allemaal nog
verkrijgbaar zijn zodat als het je aanspreekt je ze nog zou kunnen aanschaffen.
Natuurlijk zijn er nog heel veel meer boeken met opa’s en oma’s in de hoofdrol
(of met een bijrolletje).

~~~~~~

Ook als het geen kinderboekenweek is worden hier regelmatig kinderboeken besproken maar minder frequent dan de afgelopen week.

Tot snel!

Geef een reactie

