Winactie: ‘Alles op een rijtje’ – Paula Rizzo

Standaard

winactie - Alles op een rijtje

Eerder deze week kwam mijn recensie van  Alles op een rijtje online, je kunt hem hier teruglezen (klik). Ik heb op dit moment twee exemplaren in huis en hiervan mag ik er één door middel van een winactie weggeven van de uitgever. Dank hiervoor!

~~

Wat moet je hier voor doen?

De winactie is afgelopen en de winnaar heeft het boek inmiddels in huis.

 

14 gedachtes over “Winactie: ‘Alles op een rijtje’ – Paula Rizzo

  1. Jo

    Ik gebruik voor alles lijstjes… mijn hoofd is een zeef 🙂 Plus je kunt dan makkelijk een prioriteitenlijstje maken (waarbij heel vaak dat ene ding wat ik echt moet doen onderop eindigt…)

  2. Annette

    Hallo, wat een leuke winacties, lijkt me een superleuk boek. Mijn boeken gaan wel op volgorde, in mn boekenkast, ik werk veel met lijstjes, vb welke boeken ik nog graag zou willen lezen..of welke ik al gelezen heb..maar toch kan ik zomaar spontaan een boek kopen..wat nog niet op het lijstje staat..gek he!

  3. DonderDesign - Patricia

    Super leuke winactie. Ik gebruik heel veel lijstjes alleen werken ze niet altijd, staat er te veel op en de andere keer te weinig.

    Ik volg je op instagram @donderdesign

  4. Jolanda

    Ik loop altijd met zo’n klein zwart boekje, m’n lijstjes bij te houden wat ik nog moet doen, wie ik moet bellen, boodschappen, wat ik voor boeken wil lezen, ik heb een vergiet in m’n hoofd, that’s why….
    Ik ga je volgen op twitter! JolandaUtrecht

  5. Ik maak dagelijks een rijtje / rijtjes alleen motivatie om zijn uit te voeren ontbreekt nog wel eens ( en tijd en zin en energie en … excuses) wie weet kan dit boek helpen om die motivatie weer te krijgen…
    ( ik volg je op zo veel mogelijke vormen van social media.. )

  6. Omdat mijn tweelingzus op de middelbare school meer tijd kwijt was aan lijstjes maken en pauze nemen, dan werkelijk leren, heb ik nooit veel lijstjes gebruikt. Misschien is het nu ik ouder wordt het wel verstandiger om er eens mee te beginnen, het opslaan in mijn hoofd werkt niet altijd meer goed. Het boek zou een goed hulpmiddel zijn om het eens goed op te zetten en lijstjes toe te passen.

  7. Ik gebruik ook lijstjes 🙂
    Ze veranderen wel van vorm: boekenseries die ik spaar, schreef ik eerst in een notitieblokje. Tegenwoordig heb ik ze ingevoerd in Librarything en heb ik een app op mijn telefoon waarmee ik door mijn Librarything-verzameling kan zoeken.
    To-do-lijstjes schreef ik eerst op heel veel losse blaadjes. Daarna ging ik ze in een schriftje schrijven (want: teveel losse blaadjes overal op mijn bureau). Nu heb ik plakbriefjes op mijn kastdeur zitten met de dingen die ik wil doen, is ook wel overzichtelijk (heb ze gesorteerd op onderwerp), alleen dan zie je al snel dat sommige briefjes heel lang blijven hangen (want die hangen bovenaan…).
    Mijn boodschappenlijstje heb ik ook in een app. Over boodschappenlijstjes had ik laatst trouwens ook een grappig boekje gelezen : Psychologie van het boodschappenbriefje.

    Ik volgde je al op Twitter (@moonfullofbooks) en nu ook op WordPress 🙂

  8. Cabbitch

    Ik maak wel lijstjes, maar hou me er vaak niet echt aan.. Als ik een lijstje heb waarop staat dat ik vandaag de badkamer moet boenen, en een ander lijstje wat zegt dat ik nog een ongelezen boek heb liggen (één? meestal een hele stapel 🙂 ) dat ik écht gelezen zou moeten hebben, dan slaat de keuze soms door naar het verkeerde lijstje 🙂 Eigenlijk heb ik dus een prioriteiten lijstje nodig voor mijn lijstjes, maar dat staat nu net weer niet hoog op mijn to-do lijstje..

  9. Ik werk meestal niet met lijstjes, tenzij ik boodschappen ga doen. Ik denk wel erg vaak “Had ik maar een lijstje gemaakt!” dus misschien dat dit boek mij daarbij kan helpen?
    Mijn naam op Instagram is Lizemie2 en op WordPress Lizesboeken.
    Ik loot dus graag mee 🙂

  10. Of ik lijstjes maak?! Ik heb een lijstjesfetish geloof ik. Ik maak echt voor alles lijstjes. Tegenwoordig heb ik een bulletjournal en beperk ik de lijstjes redelijk en zijn de meesten gerangschikt in een prachtige filofax notebook. Maar zelfs dan heb ik nog wat kleine lijstjes voordat het in de BJ komt. O en naast de BJ heb ik wel allerlei lijstjes op de pc en in Goodreads. Niet alles past in een notebook ;-).

Geef een reactie

