Sinterklaas 2015…

Standaard

pic20151204095304

Het heerlijk avondje is gekomen,

de wind waait hard door de bomen

En ook dit jaar brengt de Sint een bezoekje,

aan Christina’s boekenhoekje.

Tussen alle bedrijven door,

fluistert Piet iets in Sint zijn oor.

Het gaat over een gelezen boek,

maar de titel is even zoek.

Heel handig dat hij hier even kan zoeken,

tussen alle titels van Christina’s gelezen boeken.

Want als zij het heeft gelezen,

hoeft de schrijver zelden voor de recensie te vrezen.

Ook al is Christina recht door zee,

tegen een boek afkraken zegt ze nee.

Het kan zijn dat iets haar niet ligt,

dan slaat ze met enige moeite het boek gewoon dicht.

Met veel plezier schrijft ze haar bevindingen hier neer,

een uitgever van een gekregen boek bedankt ze keer op keer.

En met de volgers van haar blog,

wil ze nog wel eens een keer in discussie over een eventuele vlog.

Maar dat gaat ze nu niet doen,

ze vraagt jullie: zet je digitale schoen.

Ze gaat één schoentje vullen,

met iets wat ze nu nog niet kan onthullen.

Het zal iets zijn waar iedere boekengek dol op is,

dus loop deze kans niet mis.

Ik ga nu weer snel op pad,

en hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Groeten van de Sint

~~~~~~

Je hebt tot maandagochtend 7 december 09.00 de tijd om je digitale schoen te zetten. Hoe?

De actie is inmiddels afgelopen.

6 gedachtes over “Sinterklaas 2015…

  1. Trudy de Munck

    Christina sabelt een minder goede schrijver niet neer,
    Dat is wat ik in haar recensies waardeer.

    Ik zet graag mijn digitale schoen
    en zal er een wortel voor het paard bij doen!

  2. Nou zou blijft de spanning nog even duren,
    En vieren we Sinterklaas online in late uren
    En terwijl we slapen gaan,
    Laat ik hier een digitaal schoentje staan
    Zal mij benieuwen wat er voor letters we erin gaan vinden
    Maar voorlopig weet jij volgers aan je blog te binden 😉

  3. Ook ikzelf ben iemand die niet gaat zitten vitten
    En ben heel benieuwd wat in dat schoentje zou kunnen zitten
    Ik kan genieten van veel genres als boekliefhebber
    Wat een leuke maand is dit toch: december!

  4. Bep H

    Ook ik zet graag mijn digitale schoen
    t zal iets zijn waar iedere boekengek dol op is,
    een boek uit de titels van Christina’s gelezen boeken is niet mis
    ook al is de titel even zoek, dit is beter dan een zoen

Geef een reactie

