Nederland leest, editie Zeeland… verloting/winnaar bekend!

Standaard

Verloting

November was de ‘Nederland Leest’ maand, bij de plaatselijke bibliotheek werden cadeautjes uitgedeeld. Iedere provincie had zijn eigen versie van dit boek. Alleen een andere kaft en de introductie verschilde ook wat. De korte verhalen zelf zouden in iedere editie hetzelfde moeten zijn.

Ik woon in de provincie Zeeland.

Ik had één exemplaar en die ruilde ik met iemand. Toen dacht ik ik kan er nog één ophalen op de pas van mijn zoon maar toen waren ze ineens op bij mijn bieb. Na een oproep via mijn Facebookpagina kwam ik alsnog in het bezit van een exemplaar. En zelf meerdere, ik kon nog iemand blij maken en nu heb ik er nog één over.

Nu weet ik dat er nogal wat verzamelaars zijn om van iedere provincie een exemplaar te bemachtigen. Dus dit is je kans.

Wat moet je doen?

Laat een reactie achter hieronder en je dingt automatisch mee.

~~~~~~

De verloting is inmiddels gesloten en ik heb zojuist een trekking via naamloten.nl verricht.

winnaar NL leest 2015 Zeeland-editie

De winnaar is geworden: Ysgrublaidd

Van harte gefeliciteerd! Ik neem contact met je op zodat het boekje nog deze week naar je onderweg kan.

Iedereen bedankt voor jullie deelname.

8 gedachtes over “Nederland leest, editie Zeeland… verloting/winnaar bekend!

  1. Onze bibliotheek die helaas (al een aantal jaar) niet meer mee aan de actie van Nederland leest. Graag zou ik kans maken op dit boekje, ben zeer benieuwd naar de inhoud!

  2. Ik zou heel graag kans maken op deze editie. Het is 1 van de weinige die ik nog mis. Mocht ik winnen en mocht je interesse hebben in de Friese editie, dan kunnen we ruilen. 🙂

Geef een reactie

