Update…

Standaard

Goedemorgen,

ik ben jullie nog niet vergeten hoor!

Ik begon precies een week geleden in het tot nu toe mooie boek ‘Wat de golven brengen‘ van Fabio Genovesi. Maar wellicht had ik beter voor wat anders kunnen kiezen (dunner boekje bv)  omdat ik toen al wist dat ik deze week ontzettend druk zou zijn buiten de deur met andere leuke ontspannen dingen (lees concerten, theater en festivals bezoeken).

Afgelopen weekend was ik bij het Back at Sea festival en las welgeteld 10 bladzijden. Gisterenavond was ik in het theater bij Paul de Leeuw, vanavond ga ik naar Kensington en dan dit weekend doorbrengen bij Het Songbird festival. Allemaal heel leuk en verschillend van elkaar maar ook zo tof om te kunnen doen! Het heeft maar één nadeel en dat is dat van lezen deze week zeer weinig terechtkomt. Er moet namelijk ook nog gewerkt worden om al dit leuks te bekostigen en om mijn boeken te kunnen kopen 😉

Daarnaast is er ook nog een huishouden te runnen en dan blijft er maar weinig tijd over deze week om te lezen. Want de intentie om te lezen is er wel maar als je al snel zit te knikkebollen omdat je moe bent is het soms beter het boek even opzij te leggen en een extra uurtje slaap te pakken. Ik heb goede hoop dat het uiteindelijk na het weekend gelukt moet zijn om het boek uit te hebben en dan verschijnt de recensie natuurlijk zo snel mogelijk online.

Hebben jullie het ook wel eens te druk met andere leuke ontspannende dingen om te lezen?

2 gedachtes over “Update…

  1. Doe vooral waar je zin in hebt. Het lezen komt wel terug.
    En ik ken dat wel hoor. Ik heb te veel hobby’s en dat in combinatie met werk en huishouden… maakt het soms moeilijk om nog te lezen ook.

    • Deze week maakte de combinatie bijna onmogelijk. Ik ben over de helft dus het komt wel maar het duurt iets langer voor de recensie online staat. Het enige jammere is dat het een recensie-exemplaar is en dan ligt er wat meer druk op, door mijzelf opgelegd! Dan wil ik het eigenlijk binnen twee weken geregeld te hebben tenzij anders afgesproken.
      Maar aan de inhoud van het boek ligt het zeker niet!

Geef een reactie

