One Lovely Blog Award / Liebster Award

Standaard

 One Lovely Blog AwardLiebster Award

Vorige maand werd ik door diverse blogs voorgedragen voor de ‘One Lovely Blog Award’. Ik werd genomineerd door:

De andere nominatie was voor de ‘Liebster Award’ en daar werd ik genomineerd door:

Waar de ‘One Lovely Blog Award’ vraagt om 7 feitjes van jezelf en de nominaties van 15 andere blogs. Bij de ‘Liebster Award’ is het de bedoeling dat je 11 vragen beantwoord, 11 feiten neerschrijft en tussen de 5 en 11 andere blogs nomineert en deze weer 11 nieuwe vragen voorlegt.

Ik ben graag eigenwijs en ongeveer de laatste in de rij die dit invult dus ik bedacht dat ik een mix van deze Awards ga maken. Ik zal 9 feitjes met jullie delen, 6 vragen beantwoorden en 0 blogs nomineren en dus 0 nieuwe vragen verzinnen 🙂 Mocht je het leuk vinden alsnog mee te doen dan mag je vrij zijn om één van de twee Awards te kiezen of een mix net als mij te maken.

~~~~~~

Als eerste de 6 vragen die ik uitkoos via de nominatie van de ‘Liebster Award’ :

*Wat doe je naast lezen nog erg graag?

Mijn grote hobby naast lezen is fotografie. En oke ik hou ervan om naar concerten of festivals te gaan.

*Heb je ooit een boek gelezen waar je verdrietig van werd?

Meerdere boeken zelfs. De meest recente was Wanneer wordt het eindelijk weer zoals het nooit is geweest van Joachim Meyerhoff. Uiteindelijk las ik het boek uit met een glimlach maar tijdens het lezen werd ik vaak terug geslingerd naar mijn jeugd.

*Wat heb je altijd graag willen doen?

Ik kan beter zeggen wat ik ooit nog eens zou willen doen en dat zijn bungyjumpen / parachutesprong en met een hete luchtballon mee. Verder staan er nog diverse reisjes op mijn verlanglijstje.

*Wat is je favoriete leesplekje?

Dat is toch wel een windstil, zonnig maar niet te heet plekje in mijn achtertuintje. En als het niet buiten kan dan maar binnen op de bank dicht bij de houtkachel of op een stoel. In bed lees ik ook graag nog wat maar dat kan resulteren in snel in slaap vallen of urenlang door lezen…

*Heb je huisdieren?

Ja wij hebben een beagle, genaamd Hero en op 23 november is het al weer 7 jaar geleden dat hij geboren werd.

Hero*Van welke boeken serie, zou je heel graag een vervolg willen, ook al is die officieel afgelopen?

Dat is sinds vorige week de serie rondom Q van Jackie van Laren.  Ik vond dat deel 3 van de trilogie, Ziel  een open eind had en daardoor is er naar mijn idee ruimte om ooit nog een vervolg te laten verschijnen.

~~~~~~

En dan nu nog 9 feitjes over mij:

  1. Ik werd 43 jaar geleden geboren
  2. Ik woon in de provincie Zeeland
  3. Op 20 jarige leeftijd vertrok ik als au-pair naar the USA
  4. Ik ben moeder van twee zonen die nu 18 en 14 jaar zijn
  5. Ik ongeveer nog zo’n 80 ongelezen boeken in mijn boekenkast heb staan maar toch nog steeds de behoefte heb om er nieuwe bij te kopen
  6. Mijn beste vriendinnen heb ik online leren kennen en wij nu al ruim 12 jaar lief en leed met elkaar delen
  7. Ik graag naar oud en nieuw vinyl luister
  8. Ik nog nooit een film, muziek of boek illegaal gedownload heb
  9. Graag op vakantie ga naar de noordelijk gelegen landen als Zweden & Denemarken

~~~~~~

Ik hoop dat je het leuk vond om mij iets beter te leren kennen. Mocht je nog een dringende vraag hebben, stel hem hieronder als reactie en ik zal hem proberen te beantwoorden.

8 gedachtes over “One Lovely Blog Award / Liebster Award

  1. jannietr

    Leuke combinatie heb je gemaakt! Vooral punt 8 spreekt mij aan! Ik heb nog wel een vraagje: is er een boekgenre dat je voorkeur heeft?

    • Jarenlang waren dat toch de thrillers maar ik merk echt dat ik de laatste twee jaar meer en meer romans ben gaan lezen. Daarnaast lees ik nog steeds graag thrillers en ook de Young Adult spreekt mij aan.

Geef een reactie

