Ik ben er weer…

Standaard

Goedenavond allemaal,

Sinds vanmiddag weer terug op het huishonk na een fantastische vakantie in Zweden. Vanaf morgen komen er weer verse recensies en leesbelevingen online.

Als eerste komt er een blog online die al grotendeels klaarstond voor mijn vertrek maar ik was niet in de gelegenheid hem af te maken.

Daarna zullen mijn gelezen vakantieboeken waarschijnlijk in blokjes van twee kort besproken worden.

Ik wil niet alles in één keer plaatsen maar zal de updates wel iets korter op elkaar inplannen dan de laatste tijd gebruikelijk was.

Hou de updates in de gaten via je gebruikelijke kanaal en ik hoop dat jullie net als ik er weer tegenaan gaan met frisse zin 🙂

Tot snel,

Christina

2 gedachtes over “Ik ben er weer…

Geef een reactie

