Dienstmededeling…. ;-)

Standaard

Deze week is het rustig op mijn blog maar niet omdat ik vakantie heb maar nauwelijks aan lezen toekom. Diverse redenen weerhouden mij hiervan. 1 ding staat vast aan het boek ligt het niet!

pic_to_send

Afgelopen weekend was ik in Utrecht voor een fotografie-meeting. Onwijs leuk en op de heenweg heerlijk gelezen in de trein, op de terugweg lukte dat helaas niet.

De hele week onwijze last van hooikoorts, zo erg dat mijn ogen het niet verdragen om lang achtereen te lezen. Daarbij is mijn werk als postbezorger buiten dus na mijn werk moet ik echt eerst bijtanken. En door de hevige klachten is dat meestal een dutje. Zeer vervelend voor mezelf. Maar vandaag nieuwe medicatie opgehaald dus ik hoop dat het snel goed komt. En ik me beter voel.

Maar eerst een feestje te vieren vandaag met een geslaagde in huis.

Ik hoop dit weekend weer de draad op te kunnen pakken en in ieder geval weer aan lezen toe te komen. Tot snel!

8 gedachtes over “Dienstmededeling…. ;-)

  1. Suzanne ( engeltje)

    Vervelend van die hooikoorts , sterkte ermee!! En we zullen het gewoon even zonder jouw fijne blogs moeten stellen, er zit niets anders op!! Xxx

Geef een reactie

