Hoera!

Standaard

Wat begon als een soort van digitale opslag is uitgegroeid tot mijn eigen boekenblog en vandaag bestaat mijn blog één jaar!

2015-06-02 blog 1 jaar

Een jaar wat voorbij gevlogen is.

Vol met boekrecensies, leesbelevingen, boek gerelateerde blogberichten en zelfs een heuse thriller 10 daagse in oktober onder de naam CSOktober.

En ik ben nog lang niet van plan om te stoppen!

Nou heb ik een aantal vragen voor jullie:

Missen jullie nog iets op mijn blog? Wat kan beter? Nog andere op- en/of aanmerkingen? Deel ze met mij en dan kan ik er aan werken om mijn boekenblog voort te zetten op een leuke manier die niet alleen mezelf maar ook mijn volgers aanspreekt.

Ik reken op jullie 🙂

8 gedachtes over “Hoera!

  1. Van harte met je eerste verjaardag ! Dacht dat je al langer bezig was :O), Blijkt dat je een maandje eerder dan mij online was gekomen! Op naar een volgend jaar vol met mooie verhalen en wie weet wat er nog op je pad mag komen !

Geef een reactie

