De dag van de liefde…

Standaard

Morgen is het weer zover, dan is het Valentijnsdag…

Ieder jaar op 14 februari schijnt alles om de liefde te draaien maar bij mijzelf draait het iedere dag om de liefde dus die dag zal voor mij niet anders dan anders verlopen vermoed ik.

Maar niets is leuker dan te lezen over de liefde en ook dit keer wil ik jullie een aantal prentenboeken aanraden die ik veel en vaak aan mijn jongens voorlas toen ze nog voor de prentenboeken gingen.

~~~~~

Beer is op Vlinder ~ Annemarie van Haeringen

Beer is verliefd op Vlinder, die zo mooi is als een uitgeknipt stukje hemel. Hij probeert te zeggen hoeveel hij van haar houdt. Maar Vlinder verstaat hem niet…

Uitgeverij Leopold ~ ISBN 90-258-4255-0

~~~~~

Raad eens hoeveel ik van je hou ~ Sam Mc Bratney & Anita Jeram

Hazeltje en Grote Haas houden vreselijk veel van elkaar. Maar hoeveel precies – dàt is niet makkelijk te meten!

Uitgeverij Lemniscaat ~ ISBN 90-6069-938-6

~~~~~

Hopeloos verliefd ~ Angelika Glitz & Annette Swoboda

Prins Valentijn heeft genoeg van het alleen zijn. Hij hangt een vlag aan de toren waarop staat: ‘Gezocht: een vrouw om van te houden.’  Meteen melden zich vier schoonheden, want Valentijn is een heel knappe prins. Hij heeft maar één gebrek: hij ziet niet al te best. En zijn bril draagt hij niet graag. Dat geeft problemen bij het zoeken naar de juiste vrouw…

Uitgeverij Lemniscaat ~ ISBN 90-5637-341-2

~~~~~

Valentijn

Weten jullie nog leuke titels van prentenboeken waarin de liefde centraal staat?

4 gedachtes over “De dag van de liefde…

Geef een reactie

