Lekker afzien – Shemara Jasmine

Standaard

Bootcamp-Lekker-afzien135

Samenvatting (volgens achterflap):

James vraagt Emma ten huwelijk! Emma’s moeder is dolgelukkig en assisteert James bij de voorbereidingen. Hierdoor krijgt Emma het gevoel dat zij de controle volledig verliest. Veranderingen op de werkvloer zorgen er bovendien voor dat zij weer samen moet werken met Randall. Zullen ze elkaar kunnen weerstaan? Heeft Emma in James echt de ware gevonden?

Lekker afzien is het derde deel van de Bootcamp- reeks waarin Emma, Betty en Veronique de strijd aangaan met de weegschaal en ze zich storten op hun zoektocht naar ware liefde.

Mijn mening:

Een boek wat mij hielp om uit mijn leesdip te komen. Want je hoeft er niet echt bij na te denken, weinig spanning maar veel van hetzelfde. Gewoon heerlijk leesvermaak en soms herkenbare situaties en andere dingen weer over de top.

Ik ben benieuwd hoe lang je deze reeks nog door kan zetten want de drie delen tot nu toen zijn gewoon echt veel van hetzelfde en dat gaat op den duur vervelen want dan weet je het wel zo’n beetje.

Hoe dan ook, ik heb een paar heerlijke leesuurtjes gehad en dat was precies waar ik naar op zoek was.

Ook bij dit deel had ik het idee dat het meer past in het genre chicklit dan bij roman waarbij het is ingedeeld door de uitgever.

Lekker afzien is boek 4/40 voor mijn ‘Ik lees Nederlands‘ uitdaging van 2015.

De afbeelding van de boekkaft komt van de website van de uitgever.

Schrijver:

Shemara Jasmine (1980) is auteur, moeder en HR-manager. In 2013 stond ze op de shortlist van de Coffecompany Book Award en in 2014 kwam haar debuutroman Strak pakje uit. Ze woont samen met haar man en kinderen in Amsterdam.

Titel: Lekker afzien

Schrijver: Shemara Jasmine

Uitgever: Xander

Uitgave: paperback

ISBN: 9-789401-602105

Verschenen: september 2014

Aantal pagina’s: 199

Genre: Roman (chicklit)

Geef een reactie

