Een terugblik op 2014

Standaard

december 2014

In december las ik bijzonder weinig en dat had ik al zien aankomen omdat dit altijd een bijzonder drukke maand is voor mij zowel privé als op werkgebied. Wat las ik in december?

  1. Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook – Nanda Roep
  2. Mijn vader was een NSB’er – Elmer den Braber
  3. Natuurlijk lekker bakken – Monique van der Vloed
  4. Wij – David Nicholls

Met Mijn vader was een NSB’er volbracht ik mijn bijdrage aan een heuse blogtour. Je kunt hier alles terug vinden over de blogtour en alle deelnemers.

Mijn boekenblog begon ik in juni van dit jaar. En daar heb ik nog geen spijt van. Het bracht mij leuke nieuwe dingen, nieuwe vriendschappen en bovenal kan ik mijn liefde voor het gedrukte boek delen met jullie.

Ik las in totaal 92 boeken dit jaar maar van lang niet alles verscheen een recensie hier. Ik hoop het komende jaar met net zoveel plezier te lezen en dit met jullie te delen. Een nieuwe uitdaging die erbij komt is het Ik lees Nederlands project, je kunt hier lezen over het hoe en wat.

 

~~~~~

top 3 volwassenenMijn top 3 van 2014 qua volwassen boek is, in willekeurige volgorde:

 

 

 

 

 

top 3 jeugd / young adultMijn top 3 qua jeugd / young adult boek ziet er als volgt uit, ook in willekeurige volgorde:

 

 

 

 

~~~~~

Wat is jullie top 3 van 2014?

Rest mij jullie nog een veilige jaarwisseling te wensen en tot in 2015!

6 gedachtes over “Een terugblik op 2014

    • Ja Antoinette mijn recensie komt of vrijdag of zaterdag online. Ik moet hem nog uittypen maar weet niet wanneer ik er precies aan toe kom. In grote lijnen staat hij al op papier maar nu nog tijd vinden hem uit te werken.

  1. jannietr

    Jouw top 3 komt op mijn lijstje te staan! Voor mezelf vind ik het te moeilijk om te kiezen. Ik heb zoveel moois gelezen. Ik houd het maar op de allermooiste: Woesten van Kris Steenberge.

  2. Ik maak mijn top 3 aan de hand van de boeken die bij mij het meest zijn bijgebleven en dan zijn dat: Marie van Julie De Keersmaecker, Bekraste zielen van R.J. Ellory en Verborgen gezichten van Nora de Ruyter

Geef een reactie

