Ik Lees Nederlands 2015

Standaard

ikleesnederlands

Vanaf 1 januari 2015 ga ik meedoen met de Ik Lees Nederlands uitdaging die het derde jaar ingaat, dit maal georganiseerd door Jenny en Tessa.

Dit is mijn eerste deelname en mijn doelstelling is om op zijn minst 40 orgineel Nederlandse of Vlaamse boeken te lezen en hiervan een recensie te plaatsen via mijn blog.

Ik had wellicht hoger kunnen inzetten daar ik dit jaar van mijn gelezen boeken er zeker 55 orgineel Nederlands of Vlaams waren maar ik heb niet van al die boeken een daadwerkelijke recensie geschreven. En hierin ligt de uitdaging voor mij.

Het is mijn eerste uitdaging die ik daadwerkelijk durf uit te spreken voor het komende jaar. Ook zin om mee te doen? Lees dan op Ik Lees Nederlands wat de voorwaarden zijn. Je hoeft hiervoor trouwens niet perse een boekenblog bij te houden en je kunt je uitdaging lager inzetten dan ik doe maar natuurlijk ook hoger. 🙂

Durf jij het aan?

12 gedachtes over “Ik Lees Nederlands 2015

  1. Ik doe niet mee aan zo’n uitdaging omdat ik dat te veel als verplichting vind aanvoelen maar ik probeer uit mezelf wel regelmatig oorspronkelijk Nederlandstalige boeken te lezen.

Geef een reactie

