Terugkijken november – Vooruitblik december

Standaard

Alweer een maand voorbij…

De maand november heb ik minder gelezen dan gepland maar alsnog acht boeken uit kunnen lezen. Dat lijkt nog heel wat maar daar zaten drie dunne boekjes tussen. Maar aan de andere kant heb ik nu wat meer tijd genomen voor mijn andere hobby, fotografie. Daarnaast was ik een weekend weg waarin ik van plan was om veel te lezen overdag maar daar kwam uiteindelijk niets van terecht.

Daardoor ben ik niet toegekomen aan één boek die ik voor de maand november had uitgezocht. Ach december is net begonnen dus het komt vast goed. Wat ik wel las in november zijn de volgende boeken.

nov.2014

Tevens mocht ik in november een leestip geven bij Bruna die gepubliceerd werd via hun facebookpagina.

Al met al toch een maand om positief af te sluiten.

~~~

En nu december alweer. Wat zijn mijn plannen?

Er komen drie “verplichte” recensies online van boeken die ik van uitgevers heb mogen ontvangen namelijk:

  • Natuurlijk lekker bakken – Monique van der Vloed
  • Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook – Nanda Roep
  • Mijn vader was een NSB’er – Elmer den Braber

Dit laatste boek zal besproken worden door in totaal 11 bloggers door middel van een blogtour.

Daarnaast wil ik proberen nu alsnog De taarten van Marie – Claire Sandy te lezen en voor de rest heb ik geen vastomlijnde plannen voor december.

Deze decembermaand zal voor mij (en vele anderen) een drukke maand worden dus het is wel lekker om niet te veel druk op mezelf te leggen. Ik ga proberen mijn vrije tijd zo goed mogelijk te verdelen tussen iedereen en alles wat me lief is en daarbij moeten er vast wel eens lastige keuzes gemaakt worden.

2 gedachtes over “Terugkijken november – Vooruitblik december

  1. Zo te zien had je een heerlijke leesmaand in november Christina! December is inderdaad een maand waarin iedereen zo’n beetje moet schipperen met de dingen die hen lief zijn, maar zolang we niet vergeten te genieten komt dat vast goed 😀

Geef een reactie

