Leestip bij Bruna.nl

Standaard

Ik werd gisteren benaderd door een medewerkster van Bruna.nl of ik het leuk zou vinden om de vrijdagse leestip op Facebook deze week te geven.

Wat denk jezelf zei ik tegen haar. Hartstikke leuk natuurlijk en ik voelde mijzelf vereerd.

Wie A zegt moet ook B zeggen dus moest ik na gaan denken welke auteur ik de spotlight gunde. Best lastig om tot een definitieve keus te komen want er zijn zoveel auteurs met mooie boeken. Eigenlijk verdienen ze allemaal de spotlight maar ja dat was onmogelijk.

Ik kwam tot mijn keus en seinde de medewerkster in. En vanmorgen op Facebook was het resultaat zichtbaar.

Leestip bij Bruna.nl

Op deze pagina kun je mijn hele aanbeveling lezen (klik)

En zeg nou zelf dat is best cool toch?

En nu mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog een leestip voor mij?

8 gedachtes over “Leestip bij Bruna.nl

  1. Désirée van der Heijden

    Ja, ik heb nog een tip !
    ‘Kom hier dat ik u kus’ van Griet Op de Beeck. Vond ik echt een goed boek. Je moet wel van non-fictie houden. ‘Het ruisen van de wereld’ heb ik genoteerd hoor 😉

    • Ik verleg mijn grenzen soms wel eens, non-fictie is niet mijn favoriet maar ook daar zitten pareltjes tussen. Dus ik ga hem zeker opschrijven en kijken of de bieb mij hierin kan helpen binnenkort.
      Dank voor de tip!

  2. Wat leuk! Het vorige boek van Deniz Kuypers vond ik erg goed, dus ‘Het ruisen van de wereld’ wil ik graag lezen.
    Mijn tip: ‘Hoogvlakte’ van Rebekka Naomi Boekwijt. Erg mooi!

Geef een reactie

