Terugblik oktober – Vooruitblik November

Standaard

De maand oktober is voorbij gevlogen naar mijn idee. We hebben nog een paar echte heerlijke nazomerdagen gehad en de herfst wint langzaam aan qua kleur in ieder geval terrein. Qua temperatuur valt het mee, de houtkachel heeft nog nauwelijks aan gestaan.

In de maand oktober las ik in totaal tien boeken en ben ik aan een elfde boek begonnen. Wat las ik de afgelopen maand precies:

okt.1okt.2

  • Wat als… – Daniëlle Bakhuis (klik)
  • Hot Shot – Jennifer Brown (klik)
  • Thuis in Virgin River – Robyn Carr (klik)
  • Het Hout – Jeroen Brouwers (klik)
  • Not that kind of girl – Lena Dunham (klik)
  • Memento Mori – Jolka (klik)
  • Overspel – Clarice Janzen (klik)
  • Ongrijpbaar – Bianca Nederlof (klik)
  • Vreemden in de nacht – Judith Visser (klik)
  • De Campus – Nathalie Pagie (klik)

En ik ben dus op de valreep van oktober nog begonnen in:

Het ruisen van de wereld

In oktober organiseerde ik samen met Sandra schrijft en leest de thriller10daagse met de naam #CSOktober en hield ik mijn eerste winactie. Beiden waren een groot succes. En Sandra en ik zijn van plan om in 2015 weer #CSOktober te organiseren.

Ik haalde helaas niet de uitdaging #IkLeesEngels in oktober maar die ga ik alsnog in november volbrengen. In november ben ik van plan de volgende boeken te gaan lezen:

  • Het rosie effect – Graeme Simsion   (recensie-exemplaar)
  • De mooie voedselmachine – Giulia Enders
  • Looking for Alaska – John Green
  • De taarten van Marie – Claire Sandy

Daar komt vast nog iets bij maar dit staat in ieder geval op de planning.

Naar welk boek kijken jullie het meest uit?

2 gedachtes over “Terugblik oktober – Vooruitblik November

Geef een reactie

