En de winnaar van Ongrijpbaar is….

Standaard

Mijn eerste winactie sinds de oprichting van mijn boekenblog in juni 2014 is vannacht afgelopen en nu ga ik de winnaar  uit de automatische hoge hoed toveren. Maar eerst wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie hebben mee gedaan.

20141030_091034

Van de 13 deelnemers waren er 3 die aan alle voorwaarden voldeden dus die hebben een extra winkans gekregen doordat ik hun naam dubbel heb ingevoerd.

Het boek Ongrijpbaar van Bianca Nederlof is gewonnen door:

20141030_091201

Gefeliciteerd Désirée! Het boek komt zo snel mogelijk naar je toe, veel leesplezier en laat je nog even weten wat je bevindingen zijn?

Hierbij wil ik Uitgeverij Letterrijn nogmaals bedanken voor de leesexemplaren van zowel Ongrijpbaar van Bianca Nederlof als voor Memento Mori van Jolka.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12411307/?claim=emgtuhznfy6″>Follow my blog with Bloglovin</a>

4 gedachtes over “En de winnaar van Ongrijpbaar is….

Geef een reactie

