Aan alle leuke dingen komt een einde…

Standaard

 

En zo zijn we vandaag aan het eind gekomen van de fantastische thriller 10-daagse #CSOktober die ik samen met Sandra van Sandra schrijft en leest hield.

CSOktober

Erg jammer want het was een leuke uitdaging voor ons beiden. Sandra stapte uit haar comfortzone en ging weer thrillers lezen. En ik lees wel vaker thrillers maar nooit 5 achter elkaar. Daarom snak ook ik naar een ander genre om nu te lezen. De samenwerking beviel mij erg goed en wat mij betreft herhalen we het volgend jaar gewoon weer in oktober 😉

Daarbij heeft deze samenwerking mij een aantal nieuwe volgers opgeleverd en ik hoop dat jullie allemaal blijven nu de winactie zijn ontknoping nadert. Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties!

We lazen beiden vijf thrillers de afgelopen tien dagen, waarvan drie dezelfde en beiden nog twee andere. We schreven beiden onze eigen recensie en spraken alleen het tijdstip van publiceren af. Zodat we binnen vijf minuten de juiste link konden invoeren. Voor de rest hadden we geen overleg over de inhoud van onze bevindingen. En dat was best spannend al zeg ik het zelf. Maar ik zie het als een geslaagde samenwerking en vraag hierbij aan Sandra, volgend jaar oktober weer?

En wat vonden jullie van onze samenwerking? Ik ben benieuwd!

Vanmiddag om 13.00 komt de uitslag van de winactie online. Kom je dan nog even kijken?

2 gedachtes over “Aan alle leuke dingen komt een einde…

Geef een reactie

