#CSOktober

Standaard

CSOktober

#CSOktober wat is dat zul je je afvragen?

CrimeSceneOktober of ChristinaSandraOktober

Nou vanaf maandag 20 oktober tot en met donderdag 30 oktober aanstaande, ga ik samen met Sandra van Sandra schrijft en leest aan onze thriller10daagse beginnen. Een eerste echte samenwerking met een collega blogger voor mij en Sandra stapt hiervoor uit haar comfortzone en gaat die 10 dagen thrillers lezen wat ze normaal gesproken niet doet.

Is dat nou zo bijzonder hoor ik je denken. Ik vind van wel want we gaan enkele boeken samen recenseren en een ieder zal dit op zijn eigen manier doen. En daarnaast hebben we een leuke winactie voor jullie bedacht dus jullie kunnen er nog iets winnen ook. In plaats van dat ik een boek win kunnen jullie er nu één winnen.

Sandra en ik zullen in ieder geval de volgende titels samen bespreken:

Sandra zal nog bespreken:

  • De ooggetuige – Simone van der Vlugt
  • De Kraamhulp – Esther Verhoef

Daarnaast kun je van mij nog de volgende titels verwachten:

De winactie zal zich afspelen rond de titel Ongrijpbaar van Bianca Nederlof. Bekijk hier de boektrailer:

Wij kijken er beiden erg naar uit en hopen dat #CSOktober een succes gaat worden.

Doen jullie mee?

14 gedachtes over “#CSOktober

  1. Voetje

    Lijkt me een leuke actie en leuk te lezen dat jullie zo samen’werken’. Ik heb al andere boeken klaar liggen om te lezen, anders deed ik graag mee.

Geef een reactie

