Top 10 favoriete boeken

Standaard

De afgelopen weken duikt zowel in boekenblogland maar ook op facebook de favoriete boeken top 10 steeds vaker op. Het was wachten op die keer dat je ergens aan de beurt zou komen. En zoals je kunt raden was het zondag zover op facebook en gisteren kreeg ik het stokje overgedragen door Jenny.

Top 10

 

Hierbij mijn top 10 in willekeurige volgorde:

1. Het huis van de moskee – Kader Abdolah

2. De boeken van Karin Slaughter

3. De eenzaamheid van de priemgetallen – Paolo Giordano

4. Het leek stiller dan het was – Eva Kelder

5. Muis – Gordon Reece

6. Duizend schitterende zonnen – Khaled Hosseini

7. Voor ik ga slapen – S.J. Watson

8. De aanslag – Harry Mulish

9. De jongen in de gestreepte pyjama – John Boyne

10. Van het tovervisje – Piggelmee

 

De bedoeling is om het stokje door te geven, dus Voetje doe je mee?

2 gedachtes over “Top 10 favoriete boeken

  1. Voetje

    Ik lees je bericht nu pas maar ik doe mee! Ik heb gisteren op Facebook ook meegedaan en zo te lezen hebben wij wel dezelfde interesses

Geef een reactie

