Wat kocht ik (tot nu toe) van mijn verjaardagsbonnen

Standaard

verjaardagsbuit1

Laatst had ik om wat suggesties gevraagd wat ik kon kopen van mijn verkregen verjaardagsgeld, boeken- en vvv-bonnen.

Hierbij de eerste update hierover.   🙂

Ik kocht vorige week al Honderd uur nacht van Anna Woltz, en dat heb ik inmiddels uitgelezen en eind deze week komt de recensie online.

Vandaag kocht ik naar aanleiding van één van jullie tips Rafaël van Christine Otten, mede door de kortingsbon die deze maand bij de LINDA zat kreeg ik ook nog eens vijf euro korting. Mooi meegenomen want zo kan ik immers nog eens vijf euro extra besteden  🙂

Daarbij kocht ik ook nog een stadsgids van Berlijn omdat mijn man en ik volgende maand 5 dagen naar deze wereldstad gaan. Een beetje handige gids met plattegrondjes is geen overbodige luxe lijkt me.

En als laatste kocht ik vandaag nog een tijdschrift over fotografie namelijk Zoom. Fotografie is namelijk mijn andere grote liefde naast lezen.

Aangezien ik nog een behoorlijk bedrag aan bonnen over heb komt er binnenkort vast nog een update van wat ik kocht.

En jij, wat is jouw laatst aangekochte boek?

5 gedachtes over “Wat kocht ik (tot nu toe) van mijn verjaardagsbonnen

  1. Mijn recensie van Rafaël komt morgen online, prachtig boek, zeer actueel onderwerp. Leuke aankopen!
    Mijn laatste aankoop was gisteren Het huis aan de Gouden bocht, ook al kan ik er eind september pas in beginnen, ik “moest” hem hebben 😉

  2. Beetje hebberig ben ik wel hoor met aanschaf boeken :O)… laatste boek(en) was aanschaf op boekenmarkt op Castlefest, fantasy, twee voor dochterlief en voor mezelf “Heksenwaan”van Grimm Collective, “Drakenzieler van C. van Dijk en twee delen van Ansem over “Dikke Tot”..

Geef een reactie

