Wat te doen met….

Standaard

Wat te doen met....

de boeken- en vvv-bonnen die ik recentelijk kreeg voor mijn verjaardag?

Uitgeven staat bovenaan mijn lijst natuurlijk maar welk boek zal ik eens uitkiezen. Nou is het totaalbedrag zeker toereikend voor 4 doorsnee geprijsde boeken dus ik zal keuze’s moeten maken. Maar de keuze is reuze zal ik maar zeggen.

Wie helpt mij aan wat inspiratie? Welk boek mag ik volgens jou echt niet missen en waarom niet. Welk boek moet ik toevoegen aan mijn boekenkast. En neem ik binnenkort mee op vakantie of lees ik daarvoor nog lekker thuis.

Roept u maar…

7 gedachtes over “Wat te doen met….

  1. Annemarie

    Christina, kijk eens naar ‘de Windvanger’ van William Kamkwamba. Is niet meteen Literatuur met een hoofdletter, maar zoooo mooi en inspirerend!

Geef een reactie

