Augustus is Klassieke Literatuur maand bij Sandra!

Standaard

De kleine blonde dood20140708_082253 (2)

Bij collega blogger Sandra is Augustus 2014 uitgeroepen tot Klassieke Literatuur maand en zij roept op tot deelname. Je hoeft alleen maar minimaal 1 klassieker te lezen en voor de rest ben je nergens toe verplicht.

Ik heb er eerst een paar dagen over na gedacht want eerlijk is eerlijk sinds de middelbare school heb ik zelf weinig klassiekers gelezen. Echter het enthousiasme van Sandra werkt zo aanstekelijk dat het eigenlijk geen echte vraag meer was maar eerder met welk boek ga ik deelnemen.

Gisterenavond zocht ik twee boeken uit waarvan ik Sandra weer de uiteindelijke keus gaf. Maar eigenlijk wist ik al van te voren welke ze zou kiezen want zij is groot Boudewijn Büch fan.

Haar keus voor mij viel dan ook op De kleine blonde dood van Boudewijn Büch.

Rest mij niets anders dan de maand Augustus af te wachten en dan deze klassieker te lezen, een leuke uitdaging die ik met beide handen aanpak.

Hier vind je alle informatie http://sandraschrijftenleest.wordpress.com/2014/07/02/aankondiging-augustus-is-klassiekers-maand/

Doe je ook mee?

 

 

 

3 gedachtes over “Augustus is Klassieke Literatuur maand bij Sandra!

Geef een reactie

